2013年1月10日 星期四

婚禮司儀 Wedding MC Michelle - Teresa and Jacky Wedding Banquet

Teresa and Jacky Wedding Banquet
Date: Tuesday, 8 Jan, 2013
Time: 17:00-23:30
Venue:
港景峰煌府
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events

Opening Song: 我的歌聲裡


今晚再一次嚟到港景峰煌府擔任Wedding MC,所以同所有酒樓的同事都已經有一定的默契,工作起上嚟亦特別順暢!

Teresa同Jacky都係從New Zealand返嚟香港擺喜酒,所以亦都係比較洋化,影相時都特別多鬼馬動作同表情。
無獨有偶,當晚亦係Jacky嘅Daddy Mommy 30週年結婚紀念,所以當晚好多嘉賓都好熱情又好雀躍,場面非常熱閙!

相信好多人都試過送生日禮物俾另一半,但Jacky喺第一年同Teresa過生日時,並唔係送一份禮物,而係一次過送晒Teresa咁多年嚟的生日禮物,令到Teresa甜在心頭呢!

而嗰日佢哋選擇咗“我的歌聲裡”為我的清唱開場歌曲,就係想帶出世界之大,喺茫茫人海,佢哋兩個都能夠相遇,是緣份,是天意!


喺度祝Teresa同Jacky“Forever Happiness!!!”










沒有留言:

張貼留言