2013年1月20日 星期日

婚禮司儀 Wedding MC Michelle - Kathy and Keith Wedding Banquet

Kathy and Keith Wedding Banquet

Date:
 Friday, 18 Jan, 2013
Time: 17:00-23:30
Venue: The Langham Hotel
 
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events

Opening Song: 小玩意


Kathy同Keith嘅故事有一個好得意嘅地方,就係佢哋倆個都有少少迷信,Kathy喺第一次同Keith約會之前,就特別將Keith嘅生日同相攞咗俾個相士睇,相士睇完之後,對Keith讚不絕口,於是Kathy就好放心同Keith交往。而Keith自己本身係天蠍座,所以亦一直好想遇到一個雙魚座嘅伴侶,直至佢遇到Kathy,佢哋倆個都形容對方就好似係天跌落嚟嘅禮物一樣,真係好Sweet!

當晚Ketih更特別獻唱一曲“一生愛你一個”送俾Kathy,作為佢對Kathy一生許下的承諾!原來Keith有“情歌小王子”之稱號呢!

新人今次選擇咗“小玩意”為我的開場歌曲,但今次並唔係用清唱形式,而係有音樂伴奏,第一段唱歌詞,第二段音樂講新人故事,第三段音樂新人進場,氣氛同感覺都好好!

喺度祝Kathy同Keith
“永遠都恩恩愛愛!!!”








沒有留言:

張貼留言