2016年12月29日 星期四

婚禮司儀 Wedding MC Michelle - Moon and Ricky Wedding

婚禮司儀 Wedding MC Michelle 就係我啦🙋🏻@The Park Lane Hong Kong, A Pullman Hotel 20161228, Congratulations to Moon and Ricky!


今晚新娘Moon係我爹哋多年嘅好朋友,而我同佢都識咗好多年,所以見到佢同Ricky有情人終成眷屬,好開心好感動!


今晚我仲發揮咗我一直都唔覺有嘅手藝,佈置咗兩支酒個盒,都唔錯呀!😆😆😆


祝Moon and Ricky要幸福喔!



沒有留言:

張貼留言