2012年12月28日 星期五

婚宴司儀 Wedding MC Michelle - Maggie and Kin Wah Wedding Banquet

Maggie and Kin Wah Wedding Banquet

Date: Monday, 24 Dec, 2012
Time: 17:00-23:30
Venue: Eaton Hotel
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events
MC Partner: Friend of Maggie and Kin Wah

Opening Song: 感激遇到你


今年嘅平安夜,係喺 Maggie 同 Kin Wah 嘅 Wedding 同新人一齊渡過,新人特別選擇喺平安夜舉行婚宴,都係希望同所有親朋好友一齊喺一個特別的日子見証佢哋踏入人生另一階段。


Eaton Hotel 嘅特色係嗰度有一條好長既樓梯,新人由樓睇慢慢進場再走到席間跟賓客見面,令婚宴增加了不少浪漫的氣氛。而我的男司儀拍檔雖然係第一次同佢夾,但我哋嘅默契都不錯呢!我哋除咗介紹新人的戀愛故事,更到每一張枱和賓客傾偈,訪問賓客,所以當晚新人除了預備咗回禮小禮物外,亦都準備咗一啲禮物送俾接受訪問嘅賓客。

新人選擇了“感激遇到你”為我的清唱開場歌曲,就正好代表咗佢哋嘅愛情故事一樣,感激對方在自己的生命裡面出現!

喺度祝 Maggie 同 Kin Wah “永遠甜蜜,幸福快樂!”









我的拍檔!

沒有留言:

張貼留言