2015年11月1日 星期日

婚禮司儀 Wedding MC Michelle - Kammy and Dominic Wedding Banquet

婚禮司儀 Wedding MC Michelle@Auberge Discovery Bay Hong Kong 20151101,  Congratulations to Kammy and Dominic!

今日係我學生Kammy嘅Big Day,多謝佢邀請我做佢婚禮司儀,見到佢同Dominic幸福嘅笑容,其實我心真係好滾動,仲有佢哋嘅小寶寶,幾個月後就會出世啦!

而今日亦係我第一次同我律師朋友Ben Chan合作,梗要影返張相留念啦!哈!

祝Kammy and Dominic婚後有個幸福家庭!

沒有留言:

張貼留言