2014年3月18日 星期二

婚禮司儀 Wedding MC Michelle Ho - Maggie and Edmund Wedding Banquet

Maggie and Edmund Wedding Banquet

Date: Sunday, 16 March, 2014
Time: 16:00-23:00
Venue: Repulse Bay The Verandah
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events
Languages: Cantonese and English
Helper: CMM

淺水灣酒店The Verandah一直都出名係風景怡人嘅地方,所以Maggie同Edmund選擇咗呢度作為佢哋證婚同晚宴嘅地方。當日天公亦都造美,天氣不算太熱,太陽不是太晒,令到每一位賓客都能舒服地為新人見證重要的一刻!

不過當日太陽伯伯有少少早落山,為免影響相片嘅質素,攝影師都真係要發揮對摩打手!















當晚嘅婚宴亦有好多感動位,除咗Edmund為Maggie情深咁唱出"When you say nothing at all"外,Edmund嘅妹妹同一班cousins,以及Maggie嘅cousins都有分別唱歌同準備一段speech祝福一對新人呢!









多謝Maggie同Edmund的讚賞,你哋嘅認同係我一個最大嘅鼓勵呢!

沒有留言:

張貼留言