2013年1月21日 星期一

婚禮司儀 Wedding MC Michelle - Kama and Anson Wedding Banquet

Kama and Anson Wedding Banquet

Date:
 Saturday, 19 Jan, 2013
Time: 16:30-23:30
Venue: Royal Wedding (Kowloon Bay)
 
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events

Opening Song: You are the Sunshine of my eyes

Compliment from client: 
http://wow.esdlife.com/space.php?uid=22204&do=blog&id=148349


Kama同Anson係一對異地戀嘅戀人,要維持一段長久嘅異地戀到正式結婚,真係唔容易,所以我真係好佩服Kama同Anson。
當日新人喺皇室婚宴露天嘅場地證婚,天氣有啲寒冷同幾大風,但都無影響到所有親朋好友開心喜悅嘅心情,而我雖然著住件短袖嘅裙,都俾大家開心嘅笑容感染,令我一啲都唔覺得凍,反而好多親友仲擔心我會冷親
添。而當晚嘅圍數雖然唔多,但感覺好溫暖呢。

Kama仲同啲姊妹親手製造咗一啲道具用嚟影相,真係好有心思


新人今次選擇咗“You are the Sunshine of my eyes”作為我嘅清唱開場歌曲,因為裡面有一句歌詞“you are the apple of my eyes”,意思係“你係我最喜歡、最關心的人”,除咗講出佢哋對對方嘅感覺之外,更配合埋新人嘅回禮禮物,一支甜蜜嘅蘋果汁!

喺度祝Kama同Anson,“永遠幸福快樂!”













沒有留言:

張貼留言