2012年12月8日 星期六

婚宴司儀 Wedding MC Michelle - Wan Ling and Tank Ceremony Banquet

Wan Ling and Tank Ceremony Banquet

Date: Sunday, 2 Dec, 2012
Time: 11:00-15:00
Venue: ClubOne (Kowloon Peak)
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events
Opening Song:
 
向全世界說愛你 

男性一般都喜歡身形比較苗條嘅女性,但今次嘅新人阿 Tank 就曾經同 Wan Ling 講過:「我唔介意你肥,我只介意你食唔飽!」真係一句好窩心嘅說話,足以證明阿 Tank 真係好愛 Wan Ling。

而12月2號,一對新人決定先證婚,同一班至親分享佢哋倆個甜蜜嘅一刻,3月份再擺喜酒,佢哋倆個仲為咗12月2號的證婚花咗好多心思,親手設計同製造咗好多婚禮上嘅裝飾同禮物。為咗迎合氣氛好似演唱會一樣,先有一句用佢哋倆個名設計嘅口號『熱“烈”期待,“韻”出真愛』加 Bong Bong 棒,跟住就有自家設計嘅演唱會門卷請帖,回禮禮物除咗有親自設計嘅肥皂盒同親手製造嘅肥皂外,更有連夜親手製造好似老婆餅嘅曲奇餅加心意吊咭,個曲奇餅仲好好味!

嗰日佢哋選擇咗“向全世界說愛你”為我的清唱開場歌曲,而阿 Tank 更喺無準備嘅情況吓俾我哋全場要求佢即場為 Wan Ling 唱出“天意”,真係好浪漫呢!

喺度祝 Wan Ling 同阿 Tank "永遠都係咁幸福!!!"

















沒有留言:

張貼留言