2012年11月10日 星期六

婚宴司儀 Wedding MC Michelle - Sharon and Kelvin Wedding Banquet


Sharon and Kelvin Wedding Banquet

Date: Saturday, 3 Nov, 2012
Time: 17:00-23:30
Venue: The Grand Stage
Services: Wedding MC Michelle@SAI-events

Opening Song: 分分鐘需要你

曾經見過一張咭係咁寫嘅,我哋每個人出世都被分成兩份,亦同時間被分配到唔同嘅角落,而我哋一直都會尋尋覓覓,直至我哋搵返我哋嘅另一半,而我哋今次的主角就係出現喺英國某一間學校。

Sharon 同 Kelvin 都係喺英國讀書,所以都比較西化,選擇 The Grand Stage 作為佢哋嘅證婚及晚宴場地,就係喜歡佢與別不同的裝潢,有一種古堡 feel 的感覺,亦因為場地有兩層的關係,佢哋嘅出場方式亦係好跳躍,從上層的兩邊分別出場,到下層時再相聚拖著手到台上,配合埋輕快嘅歌曲,又係另一種感覺!

當晚 Sharon 同 Kelvin 為咗答謝佢哋 Daddy Mommy 多年來的養育之恩,除咗有禮物送給他們之外,亦邀請我唱了一首 "絕對" 送給他們的 Daddy Mommy,場面非常溫馨呢!

喺度祝 Sharon 同 Kelvin "Love Forever!!!"













沒有留言:

張貼留言