2012年10月31日 星期三

婚宴司儀 Wedding MC Michelle - Suka and KM Wedding Banquet

Suka and KM Wedding Banquet
Date: Sunday, 21 Oct, 2012
Time: 17:00-23:30
Venue: 港景峰煌府
Performance: Female MC


Suka同KM其實已經喺今年2月份,自己2個人飛咗去關島註冊,但因為屋企人都希望能夠同親朋戚友一齊分享呢份喜悅,所以喺10月再補擺喜酒。
 

兩個人能夠喺埋一齊,到最後能夠共諧連理,其實需要好多時間嘅磨合,好似Suka同KM分享佢哋嘅故事時,我就深刻的領略到,亦好明白。而第一次同Suka KM見面,KM俾我嘅感覺就係表面望上去滿不在乎的樣子,但心底實質係好愛錫Suka的。

“有時⋯⋯越想掩飾,就越不能掩飾!”係我最近睇「讀心神探」學返嚟的,因為已經從佢輕輕的微表情笑容睇得出呢!哈哈!
喺度再一次祝 Suka 同 KM,『恩愛到白頭,永遠不分離!』








沒有留言:

張貼留言