2012年6月10日 星期日

Samantha and Kata Wedding Banquet

Samantha and Kata Wedding Banquet

Date: Sunday, 10 Jun, 2012
Time: 20:00-23:30
Venue: 都會海逸酒店景逸軒
Performance: Female Vocal
Live Band: CheeZe Music
Instrument Combo: Vocal, keyboard, bass and drum set
Music Style: Jazz


晏晝完成咗陳氏伉儷嘅 Wedding MC 後,就出發去景逸軒預備唱 Wedding Live Band,好好彩兩個地方都叫近,我只需要行路就已經得。

去到之後,見到一個好清新嘅 Backdrop,後來知道原來又係新郎哥自己設計,無獨有偶,新郎哥 Kata 今次除咗設計 Backdrop 之外,成長片段都係自己整嘅,佢仲連張油畫都係自己畫嘅㖭!

今次又係我同 CheeZe Music 嘅合作,其實大家都合作咗幾年,已有一定嘅默契,但今次有少少唔同嘅地方,就係換咗一支新嘅有線咪,呢支咪嘅敏感程度非常之高,只要輕輕掂到佢都會有聲,rehearsal嘅時候,因為未係好習慣,所以覺得啲聲好古怪,後嚟經過音響部同自己嘅慢慢調節,終於將呢支咪屈服!

晚宴正式開始啦,新娘子 Samantha 嘅一番說話令到我啲眼淚都喺度 ”long“ 吓 “long” 吓,而新郎哥 Kata 亦由跳跳紮變得認真起嚟講出佢喺心底想對屋企人嘅感謝!

新郎哥 Kata 好鐘意 “What a difference a day makes”,呢首歌除咗係佢哋 March-In 嘅歌之外, Kata 亦有將呢首歌加入喺其他嘅 session,當我將呢首歌再唱一次嘅時候,新郎哥 Kata 聯同埋佢嘅兄弟姊妹一齊歡呼,更加走到我面前,喺我唱完嘅時候,再一次再一次歡呼!真係一個非常大嘅鼓勵!

婚宴喺一片歡呼聲同笑聲中完滿
結束,喺度祝 Samantha 同 Kata 婚後“生活美滿,幸福快樂”!



恭喜Samantha and Kata !



沒有留言:

張貼留言